Teknikken bag

Vi kan integrere informationer fra flere forskellige eksterne web- og økonomisystemer. Dette omfatter blandt andet simple kasse- og økonomisystemer som E-conomics og vores eget Businesstool men også større løsninger som Microsoft Dynamics NAV, Axapta og SAP.

Der er mange fordele ved at integrere disse systemer med en mobil applikation - heriblandt muligheden for:

  • Lagerstyring
  • Kundebetjening
  • Ordrehåndtering
  • Tidsregistrering
  • Fakturering

Vores integrationer bygger på CSV- eller XML-filer eller direkte kommunikation med webservices.

På dansk betyder det, at dine interne systemer sender data fra et system til et andet ved hjælp af nogle feeds. Disse feeds kan læses på de mobile platforme i din applikation, hvor dine brugere kan anvende disse data. Har du brug for brugerspecificeret adgang til din information, kan vi opsætte individuelle indstillinger.

Fordelene ved web-, CRM- og ERP-integration

  • Direkte forbindelse med sælgerne
  • Ressourcebesparelser på salgs og papirarbejde
  • Direkte integration med interne systemer
  • Præcis registrering
  • Mobil adgang