Linddana har udviklet, produceret og solgt TP Flishuggere siden 1980 og står i dag som en af verdens førende på området. Virksomheden er danskejet og leverer et stort udvalg af funktionelle og driftssikre flishuggere til såvel landskabspleje som biomasseproduktion. 

Linddana beskæftiger over 40 medarbejdere og sælger deres produkter til mere end 40 lande verden over. 

Formål

Linddana havde et ønske om at kunne fremvise og præsentere sit salgsmateriale digitalt 'on location' og derforuden vise sin responsive hjemmeside. 

Løsning

Virksomheden har fået en Salestool-løsning baseret på vores mange standard features, der sikrer medarbejderne en brugervenlig og gennemtestet app.

Udbytte

Den færdige løsning effektiviserer Linddanas salgsproces, idet alt salgsmateriale kan fremvises digitalt 'on location'. 

Om løsningen

 

Linddana har fået en løsning, hvorfra medarbejderne kan tilgå alt marketing- og salgsmateriale. Alt er samlet ét sted, hvilket gør det meget nemmere og overskueligt at tilgå. Ligeledes kan medarbejderne vise online materiale som eksempelvis virksomhedens egen hjemmeside. 

Løsningen indeholder blandt andet:

Salestool til iOS og Android 

Brugerdifferentieret adgang

Sprogvalg

Offline visning af indhold

Salestool til iOS og Android 

Salestool er baseret på vores mange standard features, som sikrer Linddanas medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.

Linddana har fået designet appen ud fra deres behov og ønsker, så den imødekommer og effektiviserer medarbejdernes daglige arbejsflow.

Salestool er et unikt værktøj i forhold til at udnytte tiden bedst muligt og lette forskellige arbejdsprocesser.

Brugerdifferentieret adgang

I appen kan der opsættes brugerdifferentierede adgange, der gør det muligt at lave mapper, som kun kan ses af godkendte brugere og enheder. Herved er materialet kun tilgængeligt for de medarbejdere, der har en tilknytning til det givne indhold.

Det er også muligt at sende brugerbestemte push-beskeder og indhente oversigter over de enheder, som mangler at opdatere indhold. 

Sprogvalg

Linddana har flere udenlandske aktiviteter, og derfor er det væsentligt, at medarbejderne har adgang til indhold på flere sprog.

I stedet for at skulle lede og hente materiale forskellige steder, kan Linddanas medarbejdere nu tilgå diverse materialer på udvalgte sprog via appen. 

Offline visning af indhold

Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at Linddanas medarbejdere altid har adgang til appens indhold.

Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej. Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.

Om udbyttet

 

Vi har i samarbejde med Linddana udviklet en app, hvorfra medarbejderne kan vise og præsentere diverse marketing- og salgsmaterialer. Dette påvirker arbejdsflowet positivt, da medarbejderne hurtigt kan lokalisere og tilgå relevant materiale.

Udover denne effektivisering vil brugen af løsningen også smitte af på virksomhedens kommunikation og fremtoning, som vil være mere ensartet og professionel. 

For at opsummere er udbyttet relateret til: 

Præsentationsvenligt værktøj

Indhold lettilgængeligt

Ensartet kommunikation og professionel fremtoning

"Jeg har oplevet MySupport som en god og troværdig samarbejdspartner, der virkelig yder en ekstra indsats.

Forløbet har været baseret på en god og åben dialog, hvor MySupport har vist sig både teknisk og designmæssigt dygtige.

Serviceniveauet er højt og jeg oplever, at hele teamet hjælper med at finde den rigtige løsning – ikke hverken den nemmeste eller den dyreste. De gør ikke tingene mere komplicerede, end de behøver at være."

Anni Clausen Marketing
TP Linddana A/S

Relaterede cases