SKOV A/S

Salestool app med Sharepoint integration og søgefunktion

SKOV A/S' historie starter i 1960'erne, hvor brødrene, Kristen og Kjeld Skov, udvikler virksomhedens første ventilationsanlæg til brug i staldene i familiens ægproduktion. 

Det kommercielle salg af ventilation til fjerkræ- og svindestalde startede i 1966, hvor de sidenhen byggede en fabrik i Glyngøre, som den dag i dag huser mere end 360 medarbejdere på 16.000 m2. Derudover har de et datterselskab i Bangkok, Thailand samt en afdeling for softwareudvikling i Malaysia. 

I dag er SKOV A/S en full-line virksomhed, der både udvikler, tester, indkøber og producerer alle komponenter til ventilationsanlæg og farm management systemer - de leverer derfor totalløsninger indenfor branchen.

Produkt og formål

SKOV A/S ønskede at få et marketingsværktøj med en integration til deres ERP-system, Sharepoint. På den måde har de fået en Salestool-løsning med fokus på at effektiviserer sælgernes hverdag samt at gøre det muligt at tilgå relevante markedføringsmaterialer on location for alle - uanset hvor i verden man befinder sig. 

Hør mere om løsningen

Løsningen

I stedet for at bruge en masse ressourcer og omkostninger på at få printet markedsføringsmateriale kan SKOV A/S nu spare både tid og penge ved at have alt materiale samlet i én app-løsning. På denne måde kan markedsføringsmateriale, salgsvideoer, dokumenter m.m. holdes up-to-date, så sælgerne altid har det nyeste materiale med sig, når de er på kundebesøg eller på messe overalt i verden.

Derudover ønskede SKOV A/S at få oprettet en søgefunktion til PDF-filer, så der er nemt og hurtigt at søge i de store dokumenter.

  • Salestool-app som marketingstool til både iOS og Android
  • Hurtig og nem adgang til information
  • Sharepoint integration
  • Automatisk overflyttelse af filer i app, når de oprettes i Sharepoint
  • Online såvel som offline tilgængelighed overalt i verden
  • Søgefunktion til PDF-filer, der er oprettet i Sharepoint

Udbytte

SKOV A/S har nu et alt-i-ét værktøj, hvor de kan styre deres salgsarbejde centralt, fordi salgsprocessen er blevet optimeret - sælgerne har altid app'en lige ved hånden, og der bliver derfor sparet tid "i marken" og ift. administration. 

Derudover er det smart, at materialet kan tilgås både online og offline overalt i verden, da SKOV A/S har installeret udstyr i mere end 50 lande verden over, så der kan spares tid og penge ved at have marketingsmaterialet samlet ét sted.

Hør mere om løsningen

Relaterede cases