SKOV A/S er en verdenskendt og full-line virksomhed, der udvikler, tester, indkøber og producerer komponenter inden for klima- og farm management til animalsk produktion. De skræddersyer og sælger totalløsninger til branchen for at opnå bedst mulige produktionsresultater. 

Formål

Med et stort produktsortiment og en bred kundeflade ønskede SKOV A/S en Salestool-løsning, hvorfra medarbejderne kunne tilgå alt materiale og data. 

Løsning

SKOV A/S har fået en Salestool-løsning baseret på vores mange standard features, der sikrer virksomheden en brugervenlig og gennemtestet app. 

Udbytte

SKOV A/S har fået en appløsning, der effektiviserer de forskellige arbejdsprocesser i dagligdagen. Blandt andet kan medarbejderne nemt tilgå materiale, selvom de er ude af huset.

Om løsningen

 

SKOV A/S har fået en Salestool-løsning, der er baseret på vores mange standard features, som sikrer virksomhedens medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.

Løsningen indeholder blandt andet:

Salestool til iOS og Android

Integration med ERP-system

PDF-søgefunktion

Offline visning af indhold

Salestool til iOS og Android

Salestool er baseret på vores mange standard features, som sikrer SKOV A/S's medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.

SKOV A/S har fået designet appen ud fra deres behov og ønsker, så den imødekommer og effektiviserer medarbejdernes daglige arbejsflow. Salestool er et unikt værktøj i forhold til at udnytte tiden bedst muligt og lette forskellige arbejdsprocesser i hverdagen.

Løsningen er udviklet til både iOS og Android. 

Integration med ERP-system

Salestool-løsningen er integreret med SKOV A/S's eksisterende ERP-system, Sharepoint, for at effektivisere den daglige arbejdsproces for alle medarbejderne. 

Med integrationen er det nemt at opdatere alt materiale lige fra marketing materiale og salgsvideoer til interne guidelines. Medarbejderne kan nu tilgå det nyeste materiale uanset hvor de er, hvilket resulterer i et mere effektiviseret salgsflow til gavn for både kunder og sælgere.

PDF-søgefunktion

Løsningen indeholder en søgefunktion, som gør, at medarbejderne kan søge i PDF-dokumenter, der er uploadet til appen.

Funktionen gør det nemt for medarbejderne, når de har brug for materiale, da de bekvemt og hurtigt kan finde det søgte dokument og udnytte både sin egen og kundens tid bedst muligt.

Offline visning af indhold

Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at SKOV A/S' medarbejdere altid har adgang til appens indhold.

Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej. Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.

Om udbyttet

 

SKOV A/S har fået en alt-i-en løsning, der gør det muligt at styre salgsarbejdet centralt. Salgsprocessen er blevet optimeret, og derfor kan sælgerne bruge mere tid på salg i stedet for administrativt arbejde. 

Derudover er alt materiale både online og offline tilgængeligt, hvilket SKOV A/S drager store fordele af. Virksomheden har nemlig installeret udstyr i mere end 50 lande, så det faktum at alt marketing- og salgsmateriale er tilgængeligt via appen er med til at effektivisere salgsarbejdet, hvilket smitter af på virksomhedens professionelle fremtoning. 

For at opsummere er udbyttet relateret til: 

Central styring af salgsarbejdet

Salgsprocesserne er optimeret

Alt materiale er tilgængeligt 24/7

Professionel salgsproces og fremtoning

"Vi valgte Apptown fordi de viste stor forståelse for vores forretning. Og vi er på ingen måde blevet skuffet. Det har vist sig at de lever op til hvad de har lovet, og været meget fleksible, hvor der har været tvivlsspørgsmål. Vi har oplevet ærlighed, og er under processen ikke blevet ramt af nogen grimme overraskelser. Så vi vil klart tage Apptown med i betragtning, hvor vi har en opgave der matcher deres kompetencer."

Stig Jørgensen Marketing Manager
Skov A/S

Relaterede cases