Rynkeby Foodservice

Rynkeby blev grundlagt i 1934 i det midtfynske og er i dag førende, og sikkert bedst kendt for deres sortiment af juice, saft, nektar og frugtdrikke. Maskinløsninger er blevet en voksende del af virksomheden, hvilket betyder at Rynkeby Foodservice i dag også leverer automater til fruitbars, kølere, bordstativer og meget mere.

Rynkeby Foodservice fokuserer i høj grad på kundens behov og hvordan den optimale kulinariske oplevelse leveres, når automater og drikke skal præsenterer og levere et koldt glas juice eller en lækker smoothie.

Produkt og formål

For Rynkeby er det en vigtig del af deres image, at gøre et godt indtryk og sende de rette signaler, med en matchende designlinje på tværs af værktøjer, produkter og platforme.  Det har derfor været et stort fokus, gennem design- og udviklingsprocessen af vores Salestool løsning til Rynkeby, at levere et salgsværtøjer som blender fuldstændig ind i det nuværende design.

Appen er en integreret del af deres salgsproces og bruges aktivt til salgs- og præsentationer af bl.a. deres maskinløsninger til professionelle køkkenfolk og restaurationer.

Formålet med app’en er, at give salgsorganisationen et værktøj, der præsenterer deres maskiner og produkter professionelt og skaber det gode indtryk, der er vigtigt for Rynkeby.

Hør mere om løsningen

Løsningen

Salestool er det perfekte værktøj til fremvisning og opsamling af lead-/kundedata, når Rynkebys salgsfolk er i marken, står på messer og skal fremvise produktsortimentet eller opsamle data.

Med Salestool er app’en altid up-to-date med nyeste materiale og med mulighed for brugerdifferentieret adgang, er det nemt at give enkelte medarbejdere adgang til nødvendige salgs- og markedsføringsmaterialer.

Når salgsfolkene er på farten, er det desuden muligt at sende filer på mail via app’en. Ved offline tilstand gemmes mails mv. lokalt på enheden indtil der oprettes forbindelse til nettet. Herefter sendes og modtages beskeder, e-mails mv. automatisk.

  • Unikt design
  • Opdeling af landespecifikt indhold
  • Nem registrering og gruppering af brugere
  • Send/Modtag push-beskeder, e-mail eller SMS
  • Offline visning af materiale

Udbytte

Rynkeby har fået et værktøj, som følger deres nuværende grafiske profil og giver muligheden for at styre salgsarbejde og materiale centralt. Dette sparer både tid og penge, da salgsprocessen strømlines og gør det nemmere at indsamle nye leads og præsentere relevante løsninger.

Med et brugervenligt app-cms er det nemt for de ansvarlige, at holde materiale opdateret og sørge for, at salgsfolkene altid er opdateret med det nyeste materiale. Dette gavner især salgsfolkene i marken, som altid er fuldt opdaterede og kan levere en skarp og professionel salgspræsentation.

Hør mere om løsningen

Relaterede cases