DAFA er eksperter i specialiserede produkter og løsninger, der tætner, dæmper og beskytter. Virksomheden udvikler løsninger i skum, gummi og plastmaterialer til byggeri, industri og vindenergi. 

DAFA beskæftiger ca. 350 medarbejdere fordelt i otte lande med produktion i Danmark, Italien, Polen og Kina.  

Formål

Med et stort produktsortiment og flere eksportmarkeder ønskede DAFA en samlet løsning, hvorfra medarbejderne kunne tilgå alt præsentationsmateriale. 

Løsning

DAFA har fået en Salestool-løsning baseret på vores mange standard features, der sikrer medarbejderne en brugervenlig og gennemtestet app.

Udbytte

DAFA har fået udviklet en app, som effektiviserer virksomhedens salgsproces.

 

Om løsningen

 

DAFA har fået en løsning, hvorfra medarbejderne kan tilgå alt marketing- og salgsmateriale opdelt i sprog og markeder.

Løsningen indeholder blandt andet:

Salestool til iOS

Brugerdifferentieret adgang

'Big brother'-funktion

Offline visning af indhold

Salestool til iOS

Salestoolen er baseret på vores mange standard features, som sikrer DAFA's medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.

DAFA har fået designet appen ud fra deres behov og ønsker, så den imødekommer og effektiviserer medarbejdernes daglige arbejsflow. Salestoolen er et unikt værktøj i forhold til at udnytte tiden bedst muligt og lette forskellige arbejdsprocesser.

Med appen er det muligt at uploade videomateriale, billeder, lyd og PDF-filer, som kan opdeles i forskellige sprog og markeder. 

Løsningen til DAFA er tilgængelig fra iPad. 

Brugerdifferentieret adgang

I appen kan der opsættes brugerdifferentierede adgange, der gør det muligt at lave mapper, som kun kan ses af godkendte brugere og enheder. Herved er materialet kun tilgængeligt for de medarbejdere, der har en tilknytning til det givne indhold.

Det er også muligt at sende brugerbestemte push-beskeder og indhente oversigter over de enheder, som mangler at opdatere indhold.

'Big brother'-funktion

Via denne 'Big brother'-funktion er det nemt at holde styr på brugernes materiale samt at holde øje med hvilke brugere, der mangler at opdatere sit indhold.

Denne 'overvågning' kombineret med muligheden for brugerbestemte push-beskeder gør det nemt og hurtigt at sørge for at holde alle brugere opdateret.

Offline visning af indhold

Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at BKI Foods' medarbejdere altid har adgang til appens indhold.

Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej. Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.

Om udbyttet

 

Vi har i samarbejde med DAFA udviklet en app, hvorfra medarbejderne kan tilgå landespecifikt præsentationsmateriale. Dette påvirker arbejdsflowet positivt, da medarbejderne hurtigt kan lokalisere og tilgå relevant materiale. 

Udover denne effektivisering vil brugen af løsningen også smitte af på virksomhedens kommunikation og fremtoning, som vil være mere ensartet og professionel. 

For at opsummere er udbyttet relateret til: 

Tidsbesparende

Optimeret salgsproces

Ensartet kommunikation og professionel fremtoning

Relaterede cases