DAFA

Salestool med brugerdifferentieret adgang og landespecifikt indhold

DAFA udvikler individuelle løsninger i skum, gummi, plast og aluminium til industrien, fra vindmøller til maskin og medicinal.
Med så mange forskellige fokusområder betyder det et særligt behov for strukturering af salgsmaterialer på tværs af organisationen.

Produkt og formål
Det er ofte en udfordring af få samlet alle materialer under én og samme hat, som alle relevante personer har mulighed for at tilgå.

I dette her tilfælde var der behov for en løsning, der kunne gøre det let for DAFAs sælgere at tilgå præsentationsmaterialer og registrere kundedata ude hos kunden.

Derfor tog vi udgangspunkt i vores Salestool-app, som tilbyder netop disse funktioner.


Hør mere om løsningen

Løsningen
Med vores Salestool-app har DAFA nu et værktøj, som gør det nemt for sælgere at tilgå det nyeste salgsmateriale, både når de er forbundet til nettet eller offline.

Sælgere kan uploade materiale til applikationens backend; her iblandt videomateriale, PDF- filer, billeder mv.
Dette indhold kan opdeles efter lande, da DAFA har aktiviteter på tværs af landegrænser.

Med indbygget Big Brother funktionalitet er det desuden muligt at overvåge brugere af app'en, og følge med i hvilke sælgere der endnu ikke har opdateret deres materiale.

Det nye Salestool værktøj er unikt designet og tilpasset DAFAs nuværende grafiske profil og er et velkendt interface for alle brugere. 

  • Salestool
  • Unikt design
  • Salgsmateriale er offline tilgængeligt
  • Brugerdifferentieret adgang
  • Nem registrering og gruppering af brugere
  • Big Brother funktionaliteter

Udbytte
App'en har bevirket, at DAFAs sælgere nu sparer mange timer om ugen på den tunge administrationspost. Det betyder, at de kan nå rundt til flere kundebesøg, og deres salgsprocesser er blevet optimeret, fordi de slipper for at skulle tilgå mange forskellige platforme for at indhente materialer og oplysninger om og til kunden.


Hør mere om løsningen

 



  Hent app'en her 

Relaterede cases