Coffeezone.dk

Brugervenligt salgsværktøj med ERP-integration

Hos Coffeezone.dk har man en passioneret lidenskab for kaffe, som gennemsyrer hele deres tilgang til kaffe. Udover at udvikle egne kaffeblandinger, så er de også leverandør af kaffeautomater, vandautomater og diverse tilbehør til erhverv. Coffeezone.dk har mere end 25 års erfaring inden for faget, og afdelinger i hele landet.

Produkt og formål
Med landsdækkende afdelinger og aktiviteter havde Coffeezone.dk brug for en brugervenlig måde at kæde alle salgsoperationer sammen på.

Derfor tog vi udgangspunkt i vores Salestool-app, som samler alle relevante data og dokumenter under ét. Det gør salgsprocessen langt lettere for sælgerne, fordi de altid kan tilgå og registrere data når de er på farten - båden online og offline.

 

Hør mere om løsningen


Løsning
Salestool-app'en er et særdeles stærkt salgsværktøj, når sælgerne er på farten. Særligt når de skal fremvise produkter og løsninger til potentielle kunder, som forventer en skræddersyet løsning, tilpasset netop deres behov.

Med den brugervenlige backend og fulde ERP-integration, er det er nemt for de ansatte at uploade både video, lyd, billeder, PDF filer m.m. i app'en. Herefter kan alle elementer tilgås og vises direkte på skærmen både i online og offline tilstand.

  • Salestool med offline adgang
  • Brugervenlig back-end
  • ERP integration
  • nem adgang til materiale
  • Responsive webløsning

Proces
Vi tog et møde om mulighederne med en ny hjemmeside samt en Salestool app, som kunne løse nogle af de udfordringer Coffeezone.dk stod over for. 

Valget faldt på en AppTown Salestool app, som giver de ansatte mulighed for at tilgå salgs- og markedsføringsmateriale online, men også med mulighed for offline tilgængelighed.

Udbytte
Det helt store udbytte, som Coffeezone.dk har fået ud af at investere i Salestool app'en, er klart at de sparer deres sælgere for en del tung administration. Sælgerne har altid app'en lige ved hånden, og fordi de netop har muligheden for at arbejde både online og offline, så undgår de flaskehalse i processen, når der f.eks. skal registreres kundedata, eller hurtigt hentes/sendes noget salgsmateriale til kunden.
Alt kan gøres "on location".

Responsive website med C5 integration
Coffeezone.dk har desuden valgt en responsive web løsning fra Diviso, med Umbraco CMS og fuld Microsoft C5 integration.
Læs mere om website-løsningen her.

 

Hør mere om løsningen



 Hent app'en her
 

"Vi blev i 2014 kontaktet af Mysupport, som havde en ide til, hvordan vi kunne booste vores salg både offline og online ved hjælp af website, e-commerce og app.

Vi blev hurtigt klar over, at det var dem, vi skulle arbejde sammen med, og er i dag utrolig glade, for det samarbejde vi har."

Christina Seidelin Petersen Marketing
Coffeezone.dk

Relaterede cases