BKI Foods leverer kvalitetskaffe til de danske forbrugere og er i dag blandt de største kaffeaktører på kaffemarkedet.
De rister og pakker kaffen på deres fabrik i Danmark og har siden virksomhedens start udvidet sortimentet til også at omfatte eksempelvis specialiteter såsom chokolade, pasta og olivenolier. Udover deres specialiteter forhandler de også komplette kaffeløsninger til virksomheder, hotel- og restaurationsbranchen og festivaler samt de sælger kaffe-to-go.
Virksomheden oplever desuden en stærkt voksende eksport.
Formål
Med et stort produktsortiment og en stor kundeflade ønskede BKI Foods en løsning, hvorfra medarbejderne kunne tilgå alt materiale og data.
Løsning
BKI Foods har fået en Salestool-løsning baseret på vores mange standard features, der sikrer virksomheden en brugervenlig og gennemtestet app.
Udbytte
BKI Foods har fået en appløsning, der i høj grad effektiviserer de forskellige arbejdsprocesser i dagligdagen.
Om løsningen
BKI Foods har fået en Salestool-løsning baseret på vores mange standard features, som sikrer BKI Foods medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.
Løsningen indeholder blandt andet:
Salestool til iOS
Landespecifikt indhold med brugerdifferentieret adgang
Offline visning af indhold
PIM- og CRM-integration
Salestool til iOS
Salestool er baseret på vores mange standard features, som sikrer BKI Foods medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.
BKI Foods har fået designet appen ud fra deres behov og ønsker, så den imødekommer og effektiviserer medarbejdernes daglige arbejsflow. Salestool er et unikt værktøj i forhold til at udnytte tiden bedst muligt og lette forskellige arbejdsprocesser.
Løsningen til BKI Foods er udviklet til iPad.


Brugerdifferentieret adgang
På grund af den øgede eksport er det relevant for BKI Foods at oprette landespecifikt indhold med brugerdifferentierede adgange for de medarbejdere, der er involverede på et givent eksportmarked.
Featuren sørger for, at alt indhold rettet mod et marked er samlet og lettilgængeligt for BKI Foods medarbejdere.
Offline visning af indhold
Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at BKI Foods' medarbejdere altid har adgang til appens indhold.
Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej. Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.


PIM- og CRM-integration
Med integrationen til PIM-systemerne kan medarbejderne udvælge og sende relevant materiale til kunden direkte fra PIM-systemet. Derudover følger den givne mappestruktur, der er oprettet i PIM-systemet med over i appløsningen, således at medarbejderne blot skal forholde sig til én struktur.
Med integrationen til BKI Foods eksisterende CRM system kan medarbejderne tilgå kundedata på farten samt scanne stregkoder i forbindelse med ordreafgivelse via appen.
Om udbyttet
BKI Foods har fået en alt-i-én løsning, der effektiviserer de interne arbejdsprocesser. Blandt andet ligger salgs- og marketing materiale tilgængeligt døgnet rundt samtidig med, at mange arbejdsprocesser er automatiseret. Dette sparer virksomheden for både tid og penge, og medarbejderne kan bruge tiden på kunderne i stedet for administrativt arbejde.
Et andet betydeligt udbytte er relateret til løsningens PIM- og CRM-integration, som gør, at medarbejderne altid er opdateret med det sidst nye indhold.
For at opsummere er udbyttet relateret til:
Effektiv arbejdsflow
Tidsbesparende
Medarbejderne er altid opdateret
Adgang til alt materiale via appen