A.U Maison

Salestool med materialedatabase

Dansk design – Ud over kanten! Dette er kendetegnet for møbel virksomheden A.U Maison. Med fokus på det håndlavede finish, farver og et moderne design, skaber A. U Maison unikke møbel designs, som forbinder kvalitet og funktionalitet.

Produkt og formål
Som leverandør af møbler med et forhandlernetværk i det meste af Europa, og deltager på livsstils messer i hele Europa, har A. U Maison sammen med AppTown fået udviklet en Salestool app med funktioner, der letter salgs og markedsføringsprocessen for virksomheden.

Vi har skabt et digitalt værktøj til A. U Maison, som afspejler samme høje kvalitet og design, som virksomheden forbindes med. Med dette værktøj i hånden er sælgere altid godt klædt på til at fuldføre deres opgave.


Hør mere om løsningen

Løsning
Med den nye Salestool app er det muligt for A.U Maison at præsentere markedsføringsmateriale via iPads på messer. Det er muligt at vise lyd, video, billeder og PDF filer, som desuden kan gøres tilgængelige offline, hvis der ikke er mulighed for at oprette forbindelse til en internet forbindelse. Desuden kan der vises online indhold som hjemmesider, webshops og lignende.

Med scanner-integration kan A. U Maison overføre stregkodedata mellem deres app og bluetooth stregkodescanner, hvilket overføres til den korrekte ordreseddel.

Det nye Salestool er desuden et særdeles nyttigt salgsværktøj for A. U Maison. Med Microsoft Dynamics C5 integration er det muligt at overføre varer, kundedata og ordresedler direkte fra den nye app til regnskabssystemet.

Data der synkroniseres mellem den nye app og C5, kan desuden opsamles i offline tilstand, hvilket betyder at al data automatisk synkroniseres, når der igen oprettes forbindelse til internettet.

  • iOS Salestool
  • ERP integration med Microsoft C5
  • Integration af stregkodescanner
  • Automatisk sync med ERP
  • Online/offline tilgang til alle data

Udbytte
A.U Maison har fået en løsning, der gør deres dataregistreringsflow langt mere effektiv, fordi store dele af processen er blevet automatiseret. Det betyder, at deres sælgere sparer tid i marken - og hos kunden, i og med, at de har alle præsentationsmaterialer lige ved hånden, og det er lettere at opsamle data. Derudover understøtter Salestoolet A.U Maisons kvalitetsbevidste image, da der er skabes en øget grad af kvalitet og flesibilitet i alle led af salgsprocessen.


Hør mere om løsningen


 Hent app'en her

 

"Vi indgik et samarbejde med MySupport omkring optimering af vores salgsaktiviteter, ved hjælp af en app til primært brug på vores messer.

Vi er tilfredse med den løsning, vi har fået, som er nemt at betjene.

Jeg kan til enhver tid anbefale andre at vælge denne løsning."

Carina Jensen Salgschef
A.U Maison

Relaterede cases