aida

Salestool til optimering af intern salgsproces

aida, som er en ældre, dansk virksomhed, som de fleste danskere kender for deres enkle porcelæn i moderne designs, har siden efterkrigstiden produceret porcelæn til danske og udenlandske forbrugere. 

I dag er aida et koncepthus, der tilstræber at give forbrugerne den højeste værdi for pengene indenfor borddækning, inkl. stel, glas, bestik, køkkenudstyr og gaveartikler. 

Produkt og formål

aida er leverandør i et stort forhandlernetværk i både ind- og udland, og de deltager hver år på mange livsstilmesser rundt omkring i Europa. Derfor har aida fået udviklet en skræddersyet Salestool-løsning med funktioner, der er med til at lette salgs- og markedsføringsprocessen for virksomheden både på messer og i hverdagen. 

AppTown har skabt et digitalt salgsværktøj til aida, som afspejler samme høje kvalitet og eksklusive design, som virksomheden forbindes med. Med en Salestool app i hånden er aidas sælgere godt klædt på til enhver opgave.

Hør mere om løsningen

Løsning

Med aidas nye Salestool app er det bl.a. muligt for virksomhedens sælgere at præsentere markedsføringsmateriale til potentielle kunder på messer via iPads. Der kan både afspilles lyd og video samt vises PDF-filer online og offline, så app'en fungerer lige meget hvor i verden, sælgerne befinder sig. 

Derudover er aidas Salestool-løsning direkte integreret med virksomhedens ERP-system. Dette betyder, at der spares meget tid på arbejdsprocessen, samt at den bliver nemmere og hurtigere, da både varebestillinger, ordreoptællinger og ordremodtagelser gennem app'en automatisk synkroniseres til ERP-systemet. 

Dataen kan også opsamles i offline tilstand, hvor det vil blive synkroniseret automatisk, når der igen oprettes forbindelse til internettet. 

  • Skræddersyet løsning
  • iOS Salestool app 
  • Integration og automatisk synkronisering med ERP-system
  • Adgang til alle data både online og offline 

Udbytte

aida har fået en løsning, der gør deres interne dataregistreringsflow mere effektiv og tidsbesparende, da store dele af processen nu er automatiserede. Det betyder, at sælgerne sparer tid både på kundebesøg og på messer, da de har alt salgsmateriale lige ved hånden samlet i ét værktøj. 

Hør mere om løsningen

Relaterede cases